Referanser

Knut Tisthal

Salgs- og markedssjef, Honningcentralen SA

«Honningcentralen benytter Footprint som supplement til eget salgsapparat ved gjennomføring av kampanjer og implementering av nyheter.  Gjennom Footprint når vi butikker som ikke inngår i selgernes besøksplan pga størrelse eller beliggenhet. Footprint gir oss en helt annen rekkevidde enn vi oppnår med et ute-salgsapparat. Footprint har kunnskap om Dagligvaremarkedet, og  setter seg grundig inn i oppgavene. De kommuniserer profesjonelt og effektivt med kundene, og legger selv inn ordre i vårt system (Increase).  Andelen salg i forhold antall gjennomførte samtaler og tidsbruk gjør bruken av Footprint særdeles kostnadseffektiv.  Rapportering til oppdragsgiver er konkret og nøyaktig mht alle relevante parametre.»

Tommy Hanson Wikmark
Administrerende Direktør, Candy People

«De norske dagligvarebutikkene er spredt over det ganske land! Vi i Candy People er offensive i markedet og vi ønsker å følge opp våre kunder på best mulig måte. Dette gjennom fysiske besøk og oppfølging i butikk og med telefonisk kontakt. Til telefonisk kontakt har Footprint vært Candy Peoples partner i to år, med godt resultat. Footprint har løst oppgavene etter avtale og har levert gode salgstall på våre aktiviteter mot kundene. Footprint forstår markedet og kundene gjennom å snakke «det riktige språket» som gjør dette til en suksess. Candy People og Footprint skal være forbi terskelen for å være «telefonselgere», men at vi sammen med butikkene skal skape god butikk gjennom gode varer som skal gi vinn-vinn for alle parter. Candy People mottar gode rapporter etter hver kampanje som gir en god oversikt på kampanjen og tar pulsen på kundene og kjeden»

Kasper Agerbæk

National Field Sales Manager, Red Bull

«Som supplement til butikkbesøk har vi opplevd en bra effekt ved å bruke Footprint til innsalg, samt avdekke butikkenes behov hurtig og effektivt. Med en god forståelse for markedet, fleksibilitet, struktur og ikke minst synlige resultater, er vi veldig fornøyd med samarbeidet.»

Stein Andersen
Country Manager, Froosh / Fazer

«Footprint har god kunnskap om dagligvaremarkedet og har vært en bra sparringspartner som har vært til hjelp i ulike saker. Deres gjennomføringsevne er rask og fleksibel, med tydelig tilbakemelding og rapportering. Deres positive og konstruktive dialog gjør det enkelt og samarbeide.»

Ole-Petter Hagfors
Sevan

«Vi benyttet Footprint sine ressurser på demo denne høsten og var veldig fornøyd med det. Vi planla og samarbeidet veldig godt i forkant, under og i etterkant av demoene og vi opplevde hele tiden at planen ble fulgt slik vi ønsket. Når vi skal kjøpe demotjenester igjen, vil vi komme tilbake til Footprint»

Nina Kvammen
Trade Marketing Manager, Mills DA

«Mills har hatt et samarbeid med Footprint i ca. fire år. Footprint har meget god kunnskap om dagligvarebransjen og kunne løse vår utfordring hos de butikkene våre selgere ikke besøker. De er profesjonelle i dialogen med butikk og snakker det språket som butikken forstår. De har jobbet med dagligvare selv, og forstår butikk og butikkens utfordringer i hverdagen. I tillegg, kan de salg. De setter mål for hver telefonsamtale, og sikrer godt innsalg uten å overselge. De bruker Mills sitt eget ordresystem. Rapportene vi får etter hver kampanje er meget detaljerte med tydelige resultater. Det er hyggelig og enkelt å samarbeide med Footprint, de er løsningsorienterte og positive. Når oppdraget er bestilt, tar de ansvar for å løse dette på best mulig måte»

Emir Can Sunay
Salgs- og Markedskoordinator, Bonaventura Scandza

«Vi er stolte av å representere noen av bransjens mest attraktive merkevarer og er opptatt av å skape kunde og forbrukerverdi, og det er nettopp dette som er grunnen til at vi benytter oss av tjenestene til Footprint. Siden 2016 har vi benyttet oss av tjenester fra Footprint. De har vært vår forlengede arm i butikker vi ikke har klart å prioritere pga. størrelse, geografi, e.l. Vi har benyttet tjenestene deres for å øke vår distribusjon i enkeltkjeder og for å selge inn nyheter og kampanjer. Footprint klarer å nå ut til våre små kunder på kort tid enn det våre selgere kan. Medarbeiderne i Footprint har sterk vilje til å hjelpe til og en fantastisk kvalitet. Der sitter det mye ekspertise og bra kompetanse. De er enkle å samarbeide med, de tar initiativ, står på og leverer gang på gang. Vi i Scandza setter stor pris på å jobbe med Footprint»

Hanne Nordhagen
CEO/Daglig Leder, CityMaid
«Telefoner, chat og andre henvendelser blir behandlet på en serviceinnstilt og kundevennlig måte, og har således påvirket salgskulturen i selskapet i en positiv retning. Med Footprint har topplinjen økt betydelig og de har vært en viktig bidragsyter til rekordomsetning i 2018 – og forhåpentligvis i årene fremover!»

Hilde Sommerfeldt

CEO Hairshop Frisør Norway

«Prosjektene handler om profesjonell telefonbetjening etter kjedens konseptbeskrivelser, timebooking, oppsalg, mersalg og winbackkunder. Footprint er meget profesjonell på håndtering av telefonbetjening og har entusiastiske flotte medarbeidere som gir alt for å få topp score fra våre kunder.»

JOBB MED OSS

Scroll to Top