Referanser

Kasper Agerbæk
National Field Sales Manager

«Som supplement til butikkbesøk har vi opplevd en bra effekt ved å bruke Footprint til innsalg, samt avdekke butikkenes behov hurtig og effektivt. Med en god forståelse for markedet, fleksibilitet, struktur og ikke minst synlige resultater, er vi veldig fornøyd med samarbeidet.»

Emir Can Sunay
Salgs- og Markedskoordinator, Bonaventura Scandza
«Vi er stolte av å representere noen av bransjens mest attraktive merkevarer og er opptatt av å skape kunde og forbrukerverdi, og det er nettopp dette som er grunnen til at vi benytter oss av tjenestene til Footprint. De har vært vår forlengede arm i butikker vi ikke har klart å prioritere pga. størrelse, geografi, e.l.»
Tommy Hanson Wikmark
Administrerende Direktør, Candy People

«Candy People og Footprint skal være forbi terskelen for å være «telefonselgere», men at vi sammen med butikkene skal skape god butikk gjennom gode varer som gir vinn-vinn for alle parter. Candy People mottar gode rapporter etter hver kampanje som gir en god oversikt og tar pulsen på kundene og kjeden.»

Ole-Petter Hagfors
Sevan

«Vi benyttet Footprint sine ressurser på demo denne høsten og var veldig fornøyd med det. Vi planla og samarbeidet veldig godt i forkant, under og i etterkant av demoene og vi opplevde hele tiden at planen ble fulgt slik vi ønsket. Når vi skal kjøpe demotjenester igjen, vil vi komme tilbake til Footprint»

Nina Kvammen
Trade Marketing Manager, Mills DA

«Footprint har meget god kunnskap om dagligvarebransjen og snakker språket som butikken forstår. De har jobbet med dagligvare selv, og forstår butikk og butikkens utfordringer i hverdagen. I tillegg, kan de salg. De setter mål for hver telefonsamtale, og sikrer godt innsalg uten å overselge.»

Stein Andersen
Country Manager, Froosh / Fazer

«Footprint har god kunnskap om dagligvaremarkedet og har vært en bra sparringspartner som har vært til hjelp i ulike saker. Deres gjennomføringsevne er rask og fleksibel, med tydelig tilbakemelding og rapportering. Deres positive og konstruktive dialog gjør det enkelt og samarbeide.»

Hanne Nordhagen
CEO/Daglig Leder, CityMaid
«Telefoner, chat og andre henvendelser blir behandlet på en serviceinnstilt og kundevennlig måte, og har således påvirket salgskulturen i selskapet i en positiv retning. Med Footprint har topplinjen økt betydelig og de har vært en viktig bidragsyter til rekordomsetning i 2018 – og forhåpentligvis i årene fremover!»

Hilde Sommerfeldt

CEO Hairshop Frisør Norway

«Prosjektene handler om profesjonell telefonbetjening etter kjedens konseptbeskrivelser, timebooking, oppsalg, mersalg og winbackkunder. Footprint er meget profesjonell på håndtering av telefonbetjening og har entusiastiske flotte medarbeidere som gir alt for å få topp score fra våre kunder.»

JOBB MED OSS

Scroll to Top